Kundelki ze schroniska pozują u boku modelki – najnowsza kampania “Pies z second handu” KMX Fashion zachwyca!
Adopcja zwierząt to jedna z tych najcudowniejszych rzeczy jaką można zrobić dla braci mniejszych. Warto o tym przypominać przy każdej okazji i w każdym towarzystwie - nawet tym, które na co dzień przywiązane jest do marek. Wszak czyż kundelek nie jest marką samą w sobie? Niepowtarzalny, zarówno w wyglądzie jak i charakterze, zawsze jeden jedyny na całym świecie!
Najnowsza akcja “Pies z second handu” rodzinnej marki odzieżowej KMX Fashion udowadnia, że moda może pomóc schroniskowym psiakom promując adopcję we własnym środowisku.
Jestem fotografem mody, który wraz z moją rodzinną marką odzieżową dla kobiet “KMX Fashion” zainicjował akcję “Pies z second handu”. W domu zwierząt nie brakuje, są znajdy, ciekawe mikstury, są i rasowe. Kochamy zwierzaki – wszystkie bez wyjątku, ale wiemy, że niektórym trzeba po prostu pomóc. A jak może pomóc moda? Okazuje się, że może. W ostatniej sesji zdjęciowej połączyliśmy ją z psiakami ze schroniska, w myśl zasady, że taki adopciak pasuje każdej damie, jest absolutnym “must have” i nigdy nie wychodzi z mody Stylizacje KMX sfotografowaliśmy z udziałem wyjątkowych modeli, którzy spędzili pół życia w psim bidulu. Modelce towarzyszyła Antonina, Zoja, Bajka, Mola, Luta oraz Misiek, Pirat, Kuba, Ringo i Toby. tak o sobie i kampanii mówi autorka zdjęć Joanna Jaroszek.
Kundelek pasuje do każdego bez względu na status. Jest ponadczasowy i zawsze modny. Z małą pomocą wolontariuszy każdy chętny z pewnością wypatrzy tam swojego przyszłego czworonożnego przyjaciela. Potem wystarczy dać mu tylko odrobinę miłości a on odwdzięczy się i odnajdzie swoją rolę u naszego boku
KMX Fashion zdradza nam, że to dopiero początek pięknej przygody tej marki ze zwierzętami. Z tą akcją będą podróżować po całym kraju. Zaczęliśmy od Szczecina i zamierzamy wyruszyć w Polskę – mówi fotograf marki Joanna Jaroszek.